niedziela, 21 kwietnia 2013

Obsada filmu.


Obsada filmu:
Tris Prior - Shailene Woodley
Andrew Prior - Tony Goldwyn
Natalie Prior - Ashley Judd
Caleb Prior - Ansel Elgort
Marcus Eaton - Ray Stevenson
Tobias Eaton - Theo James
Max - Mekhi Phifer
Eric - Jai Courtney
Tori - Maggie Q
Jeanine Matthews - Kate Winslet
Molly - Amy Newbold
Christina - Zoe Kravitz
Will - Ben Lloyd Hughes
Edward - Len Lamb
Al - Christian Madsen
Peter - Miles Teller

Niestety przeczytałam ostatnio, że książkowa postać Uriaha ma nie występować w filmie. Z tego co wiem, Veronica Roth stara się, aby włączyć jego postać do filmu. Na razie nie wiadomo nic więcej na ten temat.

2 komentarze:

  1. jak dla mnie Uriah musi być w filmie i kropka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeglądając tak Twego bloga, zauważyłam, że nie napisałaś wiele o Tori, a wręcz wcale, a ja bym chciała coś więcej wiedzieć na jej temat. ;D A szczególnie, czy będzie występować we wszystkich częściach czy gdzieś sobie pójdzie do umieralni {;D, i tak, nie czytałam książki}. Mam powody, by o to pytać, haha ;D.

    OdpowiedzUsuń